Saldalyelerimi kapladık,gayet güzel oldu :)

Selam,Selam,Selam,

Uzun araştırmalar sonucu bende büyük bir keyifle Kaplama işine giriştim.
Sandalyelerim Krem rengi ve çok ince bir kumaşdandı.
Kirlendiğinde silmek abartmıyorum 2 saatimi alıyordu.
Oysa 6 sandalyeyi kaplamak sadece 1,30 dk mı aldı.

Öncesi

Toplam da 3 mt kumaş kullandım.
Alt kısmı 55cm X 55cm kesdim.
Üst kısmı da toplam iki taraf 37cm X 110cm
kullandım.

Alt tarafı sadece zımba ladım. 
Yani herhangi bir dikiş yapmadım.Üst tarafı ise bir tarafını dikdim diğer tarafını ise zımbaladım.

Sonra vidalarını geçirdim ve inanın harika bir sonuç ortaya çıkdı :)

Bu arada kumaşım yine Duck Keten.

Umarım sizlere de yardımcı olmuşumdur.

Ve....




Sonrası


Umarım beğenmişsinizdir.

Ben bu rengi seçdim çünkü tekli koltukları kaplayacağım kumaş ile kontrast olması için.

O zaman Sizlere de kolay gelsin. )

2 yorum:

Adsız dedi ki...

bende yapıcam ama sökemiyorum minderi siz nasıl çıkardınız
çok güzelll olmuş

Unknown dedi ki...

Yan vidalar var nasil cikartiniz?😕

Yorum Gönder


up